از جسد دزدي تا موميايي كردن اجساد؛ كداميك پردرآمدترند؟
loading...

پاتوق ایرونیا

از شغلتان خسته شده‌ايد؟ غرغرهاي رئيس‌تان ديگر غيرقابل‌تحمل شده است؟ محيط كارتان هيچ جذابيتي برايتان ندارد؟ همكارانتان، انسان‌هاي قابل اعتمادي نيستند؟ شغلتان را دوست نداريد؟ اگر به هريك از اين پر

آخرین ارسال های انجمن
از شغلتان خسته شده‌ايد؟ غرغرهاي رئيس‌تان ديگر غيرقابل‌تحمل شده است؟ محيط كارتان هيچ جذابيتي برايتان ندارد؟ همكارانتان، انسان‌هاي قابل اعتمادي نيستند؟ شغلتان را دوست نداريد؟ اگر به هريك از اين پرسش‌ها پاسخ مثبت مي‌دهيد بايد پرسش ديگري مطرح كرد: چرا شغلتان را عوض نمي‌كنيد؟!
از جسد دزدي تا موميايي كردن اجساد؛ كداميك پردرآمدترند؟
 
اقتصاد ايران آنلاين:  همه انسان‌ها براي گذران زندگي به يك شغل نياز دارند. درواقع بيكاري اين روزها بلاي خانمان سوزي است كه علاوه بر تبعات اجتماعي باعث شده است بسياري از كارفرمايان نيز خودشان را خدايان كوچكي ببينند كه به خود اجازه مي‌دهند هر نوع رفتاري با كارمندان خود داشته باشند.
اين مسئله البته در كشورهاي درحال توسعه و جهان سوم نمود بيشتري دارد. با اين حال زياد نگران بيكاري نباشيد. اگر تصميم گرفته‌ايد شغلتان را عوض كنيد، از محيط كار فعلي ناراضي هستيد و روابط كاري موجود آزارتان مي‌دهد اما در عين حال نگران اين مسئله هستيد كه بيكار بمانيد بايد گفت شغل‌هايي وجود دارند كه اگرچه بعد از نام آنها برچسب « عجيب» مي‌نشيند اما به طرز شگفت‌انگيزي حقوق بالايي عايد شما مي‌كنند.
دوهفته‌نامه «فوربس» در مطلبي كه به تازگي منتشر كرده است به اين شغل‌هاي عجيب و درآمدهاي عجيب‌تر آنها پرداخته است. احتمالا با خواندن اين شغل‌ها و درآمدي كه دارند از خودتان خواهيد پرسيد: «آيا هنوز هم مي‌خواهم حرفه فعلي‌ام را ادامه دهم؟!»

موميايي كردن اجساد

بسياري از مردم دوست دارند جسد مردگان خودشان را موميايي كنند. در بسياري از كشورها، موميايي‌كردن اجساد جزئي از سنت‌هاي آنها محسوب مي‌شود. سروكله زدن با مرده‌ها البته كار هركسي نيست اما اگر دل و جرات انجام چنين كاري را داريد بايد بدانيد كه با انتخاب اين شغل به سراغ حرفه‌اي رفته‌ايد كه درآمد نسبت بالايي را در سال نصيب شما خواهد كرد. اگر به اين شغل علاقمند شده‌ايد بدانيد و آگاه باشيد كه با موميايي كردن اجساد درآمدي بالغ بر ۴۳ هزار و ۶۸۰ دلار در سال نصيبتان مي‌شود.

فروشنده هات‌داگ

شايد اين شغل چندان هم عجيب نباشد. روزانه دستفروش‌هاي بسياري را مي‌توان ديد كه گاري‌هاي كوچك خود را كه به گوشه‌اي هل داده‌اند و به انتظار مشتري نشسته‌اند. در بسياري از مواقع جمعيت زيادي را مي‌توان ديد كه گرداگرد اين گاري‌ها حلقه زده‌اند تا يكي از هات‌داگ‌هاي درون قابلمه‌هاي توي گاري‌ها را صاحب شوند. به هرحال فروختن هات‌داگ قطعا كار ساده‌تري از
كساني هستند كه مزه و طعم انواع موادغذايي از جمله بستني‌ها و نوشيدني‌ها را قبل از اينكه به توليد انبوه رسيده و به صورت گسترده در بازاز توزيع شوند مي‌چشند. به اين دسته از افراد «دانشمند غذايي» هم مي‌گويند.
موميايي كردن اجساد مردگان است. اما نكته اين شغل در حقوق آن است: يك فروشنده هات‌داگ در سال بين ۳۰ تا ۱۰۰ هزار دلار درآمد كسب مي‌كند.

دستفروشي

حتما شما هم با اين قبيل فروشندگان زياد برخورد كرده‌ايد. آنها همه چيز مي فروشند، آن هم با قيمت‌هايي كه نسبت به بازار ارزان‌تر به نظر مي‌رسند. حتي گاهي در بساط آنها چيزهايي پيدا مي‌شود كه هرجاي ديگري نمي‌توان آنها را يافت. آنها همه جا نيز هستند و به هرجايي نيز سرك مي‌كشند. اگرچه در اغلب موارد جنسي كه آنها به شما عرضه مي‌كنند چندان از كيفيت بالايي برخوردار نيستند اما جالب است بدانيد يك فروشنده دوره‌گرد يا همان دستفروش بالغ بر ۲۵ تا بيش از ۱۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارد.

چشيدن موادغذايي

بله، واقعا اين يك عنوان شغلي است! كساني هستند كه مزه و طعم انواع موادغذايي از جمله بستني‌ها و نوشيدني‌ها را قبل از اينكه به توليد انبوه رسيده و به صورت گسترده در بازاز توزيع شوند مي‌چشند. به اين دسته از افراد «دانشمند غذايي» هم مي‌گويند. اگر مي‌خواهيد يك دانشمند غذايي شويد بايد بدانيد كه سالانه ۵۶ هزار دلار از اين شغل درآمد كسب مي‌كنيد.

مديريت خدمات مراسم كفن و دفن

خب اين شغل قطعا نياز چنداني به توضيح ندارد! با انتخاب اين شغل برگزاري مراسم كفن و دفن مردگان را برعهده مي‌گيريد. شما در اين شغل خيال بازماندگان را راحت مي‌كنيد تا آنها به عزاداري بپردازند و همه مراسم قبل و بعد از دفن را برعهده مي‌گيريد. درآمد سالانه شما در اين شغل ۷۹ هزار و ۹۳۰ دلار در سال خواهد بود.

جسد دزد

بله، اين هم يك شغل است؛ البته شغلي كه در خدمت علم و دانش بشري قرار دارد. اين شغل از بعدازظهر شروع مي‌شود و مناسب كساني است كه با صبح بيدار شدن مشكل دارند: اين دوستان زحمتكش، عصرها به يكي از قبرستان‌هاي شهر مي روند و نبش قبر كرده، اجساد را بيرون كشيده و آنها را براي كالبدشكافي و مطالعه روي بدن انسان در اختيار كلينيك‌ها مي‌گذارند. درآمد حاصل از اين كار بين ۲۰ تا هزار دلار براي هرجسد و هر بعدازظهر است.

مانكن زنده

براي انجام اين شغل كمي به سختي مي‌افتيد. در واقع اگر مي‌خواهيد يك مانكن زنده موفق باشيد بايد كمي استقامت داشته باشيد كه بتوانيد ساعت‌‌ها سرپا بايستيد و مثلا لباس خاصي را برتن كنيد بي‌آنكه تكان بخوريد. بسياري از فروشندگان پوشاك براي تبليغ لباس‌هاي خود به دنبال مانكن‌هاي زنده‌اي مي‌گردند كه لباس خاص آنها را بپوشد. براي اين شغل ساعتي ۱۰۰ دلار به بالا رديافت مي‌كنيد.

كارمند سيرك

حتما سيرك‌هاي بسياري را ديده ايد كه برنامه‌هاي عجيب و غريبي اجرا مي‌كنند تا هم مردم سرگرم شوند و هم بتوانند درآمد كسب كنند. اگر در اين زمينه توانايي‌ خاصي داريد مي‌توانيد به سراغ سيرك‌هاي مختلفي كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند برويد و از توانايي‌هايتان براي مدير سيرك رونمايي كنيد. اگر در اين شغل استخدام شويد مي‌توانيد خوشحال باشيد كه درآمد مناسبي عايدتان خواهد شد. در اين شغل شما بين ۳ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ دلار در ماه بدست خواهيد آورد. علاوه بر اين درآمد، اتاق و پانسيون نيز خواهيد داشت.

منبع: اقتصاد ایران انلاین

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها شغل , پردرآمد ,
iranestan بازدید : 127 سه شنبه 01 مرداد 1392 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام مطلب بیشتر استقبال می کنید؟
    دانلود نرم افزارهای پرکاربرد

     


     

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 713
  • بازدید سال : 9,708
  • بازدید کلی : 55,798
  • قرعه کشی کارت شارژ