سایر مطالب خواندنی
loading...

پاتوق ایرونیا

سایر مطالب خواندنی

آخرین ارسال های انجمن

 

 

خب باتوجه به گرم شدن هوا و فصل تایستون کلا کره زمین گرم شده نیاز به یک کولرآبی که خیلی کم مصرف باشه و نسیم خنکی رو ایجاد کنه و از همه مهمتر قابل حمل باشه خیلی ضروری هست در ادامه مطلب همراه ما باشید

iranestan بازدید : 240 شنبه 19 تیر 1395 زمان : نظرات (0)

همانطور که از عنوان مشخصه کالباس باعث دل درد میشه و هنگام هضم در روده مشکلاتی رو از قبیل دیر هضم شدن و سنگین بودن ایجاد میکنه البته کالباس های بی کیفیت داخلی اغلب مشکل ساز هستند حتی در برخی کلیپها کرم و جونور هم توی سوسیس کالباس دیده شده نمیخوام تبلیغ کالباس خارجی کنم اما کالباس های معروف خارجی خیلی خیلی بهتر از نمونه های داخلی هستندبخصوص از نظر فرآیند تهیه نظارتی که هست و اون منبابعی که ازشون گوشت برای تهیهش میگیرند

 توصیه اکید میکنم کالباس رو مصرف نکنید چه خارجی چه داخلی بخصوص هنگام شب مصرف کالباس میتونه باعث شکم درد صبحگاهی بشه و حتی ممکنه حاوی انگل و میکروب هم باشه که علاوه بر شکم درد حالت تهوع و تب و سرگیجه را نیز ایجاد میکنه و کلاً میزنه روزتون رو خراب میکنه اما اگر مجبور بودیم کالباس مصرف کنیم اول از همه یک کالباس معروف رو از فروشنده معتبر تهیه کنید و بهتره که ورق نشده باشه اون مقداری که میخواهید مصرف کنید رو برش دهید و توی قابلمه کوچک دردار بذارید تا حرارت ببینه و اگر میکروبی داره از بین بره بعدش به لایه های خیلی نازک ورقش کنید چرا نازک چون هضمش آسونتر میشه و حتماً با سبزی مصرف بشه سعی کنید در یک ساندویچ کالباس خیلی کم باشه اما مخلفاتش مثل سبزی گوجه کاهو خیارشور و ....خیلی زیاد باشه چون هضم مخلفات ساندویج راحتتره تا خود کالباس خلاصه کالباس چیز خیلی بدی هست و بهتره از رژیم غذایی خط بخوره...  اگر سوالی بود در خدمت هستم

iranestan بازدید : 1162 شنبه 04 اردیبهشت 1395 زمان : نظرات (0)

 

۱ ) ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﻣﺮﺩﺍﻧﯽ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺗﮑﺎﻣﻞ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺭ ﻗﯿﺪ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ. ﺍﯾﻨﺎﻥ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ ،ﺑﻪ ﺣﻤﺎﯾﺖ ،ﻋﺸﻖ ،ﮔﺮﻣﯽ ،ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ،ﻭ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺸﻖ ﺑﯽ ﻗﯿﺪ ﻭ ﺷﺮﻁ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ .
iranestan بازدید : 171 یکشنبه 20 دی 1394 زمان : نظرات (0)
نایب رییس انجمن پیشگیری و درمان چاقی با تاکید بر اینکه که آب های معدنی که در بطری های پلاستیکی عرضه می شوند باید در دمای مناسب نگهداری شود، گفت:آب های معدنی براثر یخ زدن و تابش نور خورشید سرطان زا می شوند.
iranestan بازدید : 117 جمعه 14 آذر 1393 زمان : نظرات (0)

پیرمرد به زنش گفت:
بیا یادی از گذشته های دور کنیم
من میرم تو کافه منتظرت و تو بیا سر قرار بشینیم حرفای عاشقونه بگیم
......
پیرزن قبول کرد
فردا پیرمرد به کافه رفت دو ساعت از قرار گذشت ولی پیرزن نیومد
وقتی برگشت خونه دید پیرزن تو اتاق نشسته و گریه میکنه
ازش پرسید چرا گریه میکنی؟
...پیرزن اشکاشو پاک کرد و گفت:
بابام نذاشت بیام...

iranestan بازدید : 125 جمعه 02 اسفند 1392 زمان : نظرات (0)

غران نام اسب نامدار لطفعلی خان بود(بعلت رنگ سیاه اسب). نژاداین اسب دو رگه عرب ترکمن بوده است که بارها جان ارباب خود را در نبردهای گوناگون رهانیده بود. این اسب تند و تیز سیاه رنگ بر پیشانیش لکه‌ای سپید به مانند یک ستاره داشت. گریز لطفعلی خان از میان سپاه قاجار در رویداد تاختن بر کرمان تنها با یاری غران شدنی گردید و چنانکه پیشتر گفته شد او فاصله میان کرمان تا بم را در بیست و چهار ساعت پیمود. سرانجام هنگامی که در بم لطفعلی خان بر اسبش نشست تا از مهلکه بگریزد دشمنان پاهای پشت این اسب را بریدند، حیوان به زانو می‌افتد ولی سوارش که از سرنوشتش آگاه نبود او را هی کرد، اسب روی پای بریده‌اش می‌ایستد ولی از درد تاب نمی‌آورد و به زمین می‌افتد. دیدن صحنه قطع شدن پاهای غران شاه جوان را متاثر کرد.

iranestan بازدید : 142 سه شنبه 24 دی 1392 زمان : نظرات (0)

خودروی سانگ یانگ,قیمت خودرو


واردات 80 دستگاه خودروی سانگ یانگ در بهار 92/تمایل کره‌یی‌ها به تولید در ایران

در سه ماهه نخست امسال 80 دستگاه خودروی کره‌ای سانگ یانگ مدل 2013 با ارزش بیش از 1.5 میلیون دلار وارد ایران شد.

به گزارش ایسنا، براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران در بهار سال 1392 معادل 80 دستگاه خودروی سواری سانگ یانگ در دو مدل رکستون و کایرون 2013 وارد کشور شد. گمرک ایران ارزش ریالی این خودروها را نیز حدود 38 میلیارد ریال اعلام کرده است. این خودروها تمام از طریق امارات وارد ایران شده‌اند.
البته ارزش خودروهای وارداتی اعلام شده از سوی گمرک بدون احتساب تعرفه واردات و هزینه‌های دیگر مانند بیمه، حمل خودرو و عوارض شماره‌گذاری اعلام شده است.

سانگ یانگ یکی از چهار خودروساز کره‌جنوبی و قدیمی‌ترین آنها بوده که در سال 1954 میلادی تاسیس شده است. شرکت هندی ماهیندرا&ماهیندرا در فوریه سال 2011 حدود 70 درصد از سهام سانگ یانگ را طی قراردادی خریداری کرد.

شرکت سانگ یانگ در ایران بیشترین با نام خودروهایی مانند کوراندو، اکتیون، رکستون، کایرون، موسو، رودیوس و چیرمن شناخته می‌شود. سان یانگ هم‌اکنون علاوه بر کره‌جنوبی در دو کشور روسیه و اوکراین نیز کارخانه تولید خودرو دارد.

اخیرا اعلام شد که سانگ یانگ قصد دارد تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده خط تولید خودرو را در ایران نیز راه‌اندازی کند. قرار است در فاز نخست خودروی شاسی بلند کوراندو سانگ یانگ در ایران تولید شود که به همین منظور امکانات و زیرساخت‌های لازم در قزوین فراهم شده است.

مجاب کردن شرکت سانگ یانگ به راه‌اندازی خط تولید در ایران می‌تواند موفقیت بزرگی برای ایران محسوب شود چرا که آمریکا در تازه‌ترین دور تحریم‌های خود صنعت خودروسازی کشورمان را هدف قرار داده که در این شرایط صادرات هرگونه قطعات خودرو به ایران بسیار دشوار شده است.

یک کارشناس حوزه واردات خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه براساس تحریمهای جدید آمریکا که از ابتدای ماه جولای اجرا شد واردات هرگونه قطعات خودرو به کشورمان دشوار شده است، افزود: شرکت‌های کشتیرانی نیز در این شرایط همکاری لازم را برای حمل قطعات خودرو به سمت ایران ندارند و در مجموع ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه بالا رفته است.

احسان غفوریان در عین حال با اشاره به اینکه شرکت سانگ یانگ با راه‌اندازی خط تولید خود در ایران موافقت کرده است، افزود: در همین راستا شرکت سیر و سفر رخش در قزوین خریداری شده و امکانات موجود در آن برای تولید خودروهای سانگ یانگ به کار گرفته خواهد شد.

مدیر فروش گروه رامک خودرو با بیان اینکه ارتباط مستقیم با شرکت‌های خودروسازی خارجی می‌تواند باعث بهبود وضعیت خدمات پس از فروش در داخل منجر شود، اضافه کرد: تحریم‌ها سرمایه‌گذاری خودروسازان خارجی را در ایران دشوار کرده اما باید تلاش کرد که به هر شکل ممکن تحریم‌ها را دور زده و زمینه حضور خودروسازان خارجی را در ایران فراهم کنیم./ایسنا

iranestan بازدید : 129 یکشنبه 06 مرداد 1392 زمان : نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام مطلب بیشتر استقبال می کنید؟
    دانلود نرم افزارهای پرکاربرد

     


     

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 591
  • بازدید سال : 9,586
  • بازدید کلی : 55,676
  • قرعه کشی کارت شارژ